måndag 19 mars 2012

Åsa

Vem är jag då? Jo, jag är en dalkulla som nyligen har flyttat till de värmländska skogarna i norr. Här kan jag vandra i naturen med min hund Maya, vilket jag verkligen älskar. Jag är mycket intresserad av hantverk i olika former och så har jag jobbat med friskvård, personlig utveckling och andlighet i många år.

På hantverkssidan har jag just nu mitt stora fokus på glas. Att kombinera olika material är en utmaning som jag älskar att prova mig fram inom. Glas-skinn, glas-pärlor, naturmaterial-glas... Jag lägger ut bilder allt eftersom det skapas! =)

Ett annat stort intresse är människan - friskvård - andlighet. Jag har under många år haft eget företag där jag erbjuder massage, healing/kroppsbalansering, husreningar, distanshealing, sittningar med änglakort (även på distans) och trumresor. Jag håller också kurser inom olika ämnen: avslappningsmassage, andlig healing och Möte med det okända.

Min blogg är i första hand till för att visa och sälja mitt hantverk. Så hör av er med ett mail om något verkar intressant!

Åsa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar