onsdag 27 juni 2012

Lycka!

Hängen till halsband och änglamobiler!
Återigen... samma euforiska känsla av mitt skapande! Att plocka ur ugnen och, ett efter ett, se resultatet av flera timmars underbart jobb. Varje hängsmycke har berört mig vid skapandet, varje ängel har talat till mig. 





Jag hör musiken. Tonerna från det röda, det blå, ja alla färgers unika ton ljuder högt och klart. De vibrerar och talar till mig... och jag blir så tacksam att glaset vill samarbeta med mig, på det sätt det gör.



NYTT! Sommarens nyhet är ett halsband med en liten ängel, 5,5 cm lång. Så underbart söt! De finns i olika färger, se bilderna. Och i morgon kommer PAKETET! Paketet från Nordic Kiwi med råglas i flera nya färger!! Tjohoooo va kul det ska bli att öppna det!!! :D






Ha det bäst! Från en lyrisk glaskonstnär.
Åsa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar