tisdag 22 maj 2012

Mässan avklarad...

Ja, så där ja, nu är hälsomässan i Smedjebacken avklarad! Det var mycket att göra innan helgen men det gick jättebra! Vi hade tur med vädret och därför kom det ju en hel del folk. Jag antar att arrangörerna är nöjda, jag är det iaf! =)

Jag åkte dit med tre kanaliserade änglamobiler, och visste att de var ämnade för tre personer på mässan. Och mycket riktigt, alla tre kom dit de skulle. Jag sålde en del halsband, men det riktigt roliga var ändå trumresorna! Jag hade två extra på söndagen, det var jättekul! Ca 75% av de som var med på de fyra resorna hade aldrig gjort det förr och ALLA fick möta sitt/sina kraftdjur! Tror väl aldrig jag haft såna energier med mig som denna helg... Jag trummade som aldrig förr, förstår inte efteråt hur jag orkade med det. Hehe... men det är ju precis som det ska vara förstås!

Kommer snart att lägga in bilder på de halsband som finns kvar. Och ni som är intresserade av en änglamobil, skicka ett meddelande så hörs vi!

Kram till er alla. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar